Projekt pn. „Rewaloryzacja modernistycznych warsztatów szkolnych w Stalowej Woli na potrzeby Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego” – dofinansowano ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Nr Projektu: POIS.08.01.00-00-0096/17.

Wróć

POKÓJ ZAGADEK
ZGASZONA GWIAZDA COP-u. OKUPACJA.

Wejdź do pokoju zagadek w Muzeum COP i przenieś się w czasie, podążając śladami historycznych tajemnic Zakładów Południowych.

Co na Was czeka? Przygoda w tajemniczych gabinetach Zakładów Południowych!

Odwiedzicie nieodkryte zakamarki Zakładów Południowych i stawicie czoła wyzwaniom ukrytym w ich murach. Każdy pokój to fragment unikalnej historii z czasów II wojny światowej.

Waszym zadaniem będzie zdobycie tajnej niemieckiej dokumentacji i przekazanie jej partyzantom. By tego dokonać, musicie odbyć wędrówkę śladami stalowowolskich konspirantów. Droga wiedzie przez tajne skrytki, szyfry i łamigłówki. To nie tylko test inteligencji, ale również podróż w czasie, która pozwoli Wam zrozumieć, jak ważną rolę odgrywały Zakłady Południowe w historii naszego kraju.

Pokój zagadek to idealna propozycja dla rodzin oraz grup przyjaciół. Wspólnie rozwiązujcie zagadki i cieszcie się niezapomnianą przygodą.

Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsc.

 

Jak wziąć udział?

Zarezerwujcie bilety pod numerami tel. 15 823 50 37 lub 453 676 082.

Liczba uczestników: do 4 osób
Preferowany minimalny wiek uczestników: 14 lat
Czas na znalezienie tajnych dokumentów: 60 min.
Całkowity czas zabawy: do 2 godz.
Cena:
– Bilet – 15,00/os.
– Bilet rodzinny – 45,00 (z KDR – rabat 15%)

 

 

REGULAMIN POKOJU ZAGADEK DO POBRANIA

 

Regulamin pokoju zagadek „Zgaszona gwiazda COPu. Okupacja” w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli.

I ZASADY REZERWACJI:

1. Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz przekazania jego treści pozostałym uczestnikom gry.

2. Rezerwacji należy dokonać minimum 3 dni przed terminem przystąpienia do gry pod numerem telefonu 15 823 50 37 (w godzinach pracy Muzeum COP).

3. Podczas dokonywania rezerwacji należy podać następujące informacje: liczbę uczestników oraz ich wiek, datę i godzinę wejścia do pokoju zagadek i numer telefonu niezbędny do potwierdzenia rezerwacji.

4. Rezerwację można odwołać telefonicznie.

II ZASADY GRY:

1. Gra odbywa się w pokoju w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 17.

2. Pokój zagadek udostępniany jest uczestnikom odpłatnie zgodnie z aktualnym cennikiem zamieszczonym na stronie www.muzeumcop.pl.

3. Gra przeznaczona jest dla 2-4 uczestników. Sugerowany minimalny wiek to 14 lat.

4. Gra trwa 60 minut i nie ma możliwości jej przedłużenia. Należy jednak przybyć na miejsce 15 minut przed rozpoczęciem gry w celu zapoznania się z zasadami gry.

5. Spóźnienie większe niż 15 minut oznacza rezygnację z udziału w grze.

6. W pokoju zagadek zabronione jest filmowanie, robienie zdjęć oraz używanie telefonów komórkowych. Uczestnicy zobowiązują się do pozostawienia telefonów i innych sprzętów oraz rzeczy osobistych w zamykanych szafkach. Na czas gry uczestnikom udostępnione zostają zamykane szafki, w których mogą zostawić swoje rzeczy osobiste, w tym telefony i sprzęt elektroniczny. Szafki zamykane są na klucz, który uczestnik zabiera ze sobą do pokoju zagadek. Po zakończeniu gry, przed opuszczeniem lokalu, uczestnicy zobowiązani są do opróżnienia szafek oraz do zwrotu kluczy do szafek pracownikom Muzeum COP.

7. W grze nie mogą brać udziału osoby nietrzeźwe ani pod wpływem środków odurzających. Pracownicy Muzeum COP mają prawo nie zgodzić się na przyjęcie grupy, jeśli którykolwiek z uczestników nie zastosował się do tej zasady.

8. Uczestnicy gry ponoszą odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w pokoju zagadek i zobowiązani są do pokrycia kosztów naprawy zgodnie z wyceną organizatora.

9. Gra polega na rozwiązywaniu zagadek i łamigłówek.

III ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

1. Pokój zagadek nie jest zamykany na czas gry. W każdej chwili można z niego wyjść, używając klamki.

2. Gra jest monitorowana. Uczestnicy mogą otrzymać wskazówki (podpowiedzi) na swoją wyraźną prośbę.

3. Pracownik może przerwać grę, jeśli uczestnicy będą zachowywać się w sposób nieodpowiedni i naruszać regulamin. W takim wypadku uczestnikom gry nie przysługuje zwrot pieniędzy.

4. Uczestnicy w każdej chwili mogą przerwać zabawę, zgłaszając ten fakt prowadzącemu grę.